Ogłoszenie

Chcesz zobaczycz cos smiesznego kliknij http://s13.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=81146

#1 11-11-2007 15:17:13

ania2585

Król Szamanów

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 07-11-2007
Posty: 9555
Punktów :   
Forma ducha/imię ducha: Furyoku >100%/amidamaru
HP(Zdrowie): 500000000000000000
Moc(M): 700000000000000000
Siła(S): 700000000000000000
Fryoku(FR): 999999999999999999999999999999

Poziomy umiejętności

I Jedność Ducha:
Jest to podstawowa umiejętność każdego szamana. Polega na umieszczeniu ducha w sobie, dzięki czemu zyskujemy jego umiejętności. W wyglądzie zewnętrznym nic się nie zmienia, ale są wyjątki np. Drobiażdżki. U Trey'a po Jedności Ducha z Corey pojawiają się oczy tegoż duszka na opasce.

II Kontrola Ducha (OverSoul):
Umiejętność, którą posiada każdy szanujący się szaman. Polega na umieszczeniu ducha w przedmiocie, co daje lepszy efekt niż Jedność, bo jak wiemy, żywe ciało jest kiepskim medium. Po takim umieszczeniu przedmiot "płonie" Furyoku szamana. Pamiętacie jak Rio walczył z takim kucharzem? Oboje mieli taką Kontrolę Ducha. A Trey, gdy walczył z Yoh? (Jak zwykle wyjątek, bo na desce pojawiły się oczy Corey).
Jeśli szaman ma sporo Furoku, to może je użyć do częściowej materializacji ducha np. Yoh kiedy walczył z Silvą, Cios Nipopo Trey'a czy Gardłowy Atak Rio. Jeżeli szaman ma jeszcze więcej Furyoku to może bardziej zmaterializować ducha np. Yoh po wyjściu z tunelu tartaru, Len czy Rio z zieloną głową Tokageroh na mieczu. Szaman potrafi także użyć 100% Furyoku a wtedy duch materializuje się od pasa w górę (no i jest większy). Kontrolą ducha w pewien sposób można nazwać umiejętności Doshi, bo przecież umieszcza ducha w martwym ciele. W niektórych przypadkach, szamani, oprócz swego głównego ducha stróża mają też cząstkę innego ducha jak np. Rio-Tokageroh z Yamatano Orochi, czy Joco-Mic z Oroną.

III Łączenie Duchów:
Jest to technika którą potrafią nieliczni. Polega ona po prostu na połączeniu samych duchów bądż też ich mocy. Przykładem tu będzie Silva i jego Silvery, czyli połączenie duchów. Natomiast Pino i reszta Ice Team'u po połączeniu mocy Badbh'y, Vodianoi'a i Deth the Viking'a tworzą Viking Ship.

IV Fuzja Ducha:
Jest to dość ciekawy poziom umiejętności szamana. Jest to jakby połączenie Jedności Ducha (bo umieszczasz go w sobie) orza Kontroli Ducha (emanujesz Furyoku, materializują się niektóre rzeczy). Taką techniką może się poszczycić Joco.

V Lalkarstwo:
Technika oparta na kontrolowaniu martwych przedmiotów dzięki swemu Furoku np. Kana, Mati, Mari.

VI Duża Kontrola Ducha (Big OverSoul):
Trudna technika, ktróą szamani poznają na granicy swych możliwości. Szman używa całego swego Furyoku (a ma go dużo) aby całkowicie zmaterializować i "zmutować" swego ducha. Nasi bohaterowie zdobywają tę umiejętność po przeczytaniu dziennika Zeke'a. Co do "mutacji" jest wyjątek-tylko Amidamaru się nie zmienia.

VII Podwójne Medium:
Gdy szaman ma za dużo Furyoku aby umieścić ducha w jednym przedmiocie, używa dwóch (logiczne, nie?). Wtedy duch materializuje się na kształt bazowego medium czyli np. Amidamaru po umieszczeniu w mieczu a następnie w Antyku przyjmuje postać gigantycznego miecza, a np. Bason po umieszczeniu w Guan-Dao a póżniej w Mieczu Błyskawicy zamienia się w gigantyczne Guan-Dao. Oczywiście w ta forma może wyewulować w lepszą, niewiele się zmieniając np. kiedy Yoh walczy z Ice Team'em.

VIII Furyoku >100%
Ta technika polega na zmaterializowaniu ducha w jeszcze większej formie niż Big OverSoul i lekich zmianach. Uaktywnia się ona gdy do ducha bądź szamana dotrze więcej Furyoku niż on może pomieścić (dlatego nazwałem to Furyoku >100%). Taki przypadek widzimy w ostatnim odcinku 2 serii. Spirit of Fire włai do Great Spirit i rośnie oraz zmienia kolor na żółty (bo dostał więcej Furyoku niż mógł pomieścić), natomiast w przypadku Amidamaru, Yoh dostał Furyoku od swych przyjaciół przez co Amidamaru urósł jeszcze więcej i zdobył miecz (taki jak w podwójnym medium) wraz z nowym wdziankiem.

I to jest moja teoria. Przepraszam za błędy zarówno jak i w ortografii, stylistyce oraz informacjach.


Duch Amidamaru
2 suki
owczarek niemiecki-suka-Elza
Rottweiler-suka-Sima
wszystkie akcesoria x2
obroża x2
kaganiec x2
smycz x2
plecaczek x2
opatrunek x2
wilk płeć męska Set
obroża x2
kaganiec x2
smycz x2
plecaczek x2
opatrunek x2
kot dobrego pochodzenia, płeć żeńska
wszystkie akcesoria x2
obroża x2
smycz x2
kuweta x2
tygrys dobrego rodu płeć męska Ozyrys
akcesoria x2
obroża x2
smycz x2
siodełko x2
Lew dobry płeć żeńska Saba
akcesoria x2
obroża x2
kaganiec x2
smycz x2
duży koń z dobrej rodziny i dobry gatunek płeć męska mustang
akcesoria x2
sprzęt do ujeżdżania x2
smycz x2
rzeczy aptekarskie
bandaże x10
leki x10
plastry x10
woda utleniona x10
gips x10
zastrzyki x10
    kasa: 10000000000000000000000
    bluzka: sukienka różowa
    buty: szpilki
    broń: Miecz Amidamaru,pistolet,dzwonek wyroczni,laptop
Ataki
Niebiańskie cięcie-50fr-
Dywanowy atak-25fr-
atak szybkiego tępa-50fr-
Cmentarne uderzenie-50fr-
Złoty cios-50-fr-
Góra Lodowa-40fr-
Sople Lodu-40fr-
Podwójne Medium-75fr-
Złoty Młot-40fr-
Uderzenie Aureoli-60fr-
Uderzenie Złotej błyskawicy-65fr-
Lodowy Sztylet-40fr-
Lawina-50fr-
Oversoul-60fr-
formy ducha
wielka kontrola ducha(x2siłę ataku)
podwójne medium(x4siłę ataku)
walki:
wygrane:
przegrane:
uczeń:darek_i_ania

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gowasg.pun.pl www.bakuganbattlebraweler.pun.pl www.nonsensecrew.pun.pl www.td-zseis.pun.pl www.nightfallrpg.pun.pl