Ogłoszenie

Chcesz zobaczycz cos smiesznego kliknij http://s13.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=81146

#1 11-11-2007 15:26:15

ania2585

Król Szamanów

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 07-11-2007
Posty: 9555
Punktów :   
Forma ducha/imię ducha: Furyoku >100%/amidamaru
HP(Zdrowie): 500000000000000000
Moc(M): 700000000000000000
Siła(S): 700000000000000000
Fryoku(FR): 999999999999999999999999999999

dzwonki wyroczni

Dzwonek Wyroczni to, jak sama nazwa wskazuje przedmiot, który odkrywa przed szamanami wyroki dotyczące Turnieju. Wyłącznie jego posiadacz jest potencjalnym kandydatem do korony i tytułu Króla Szamanów. Każdy biorący udział w Turnieju szaman musi posiąść to urządzenie, inaczej nie może zostać przyjęty do grona zawodników. Dzwonek można zdobyć tylko i wyłącznie poprzez kwalifikacje, czyli oficjalną walkę z wysłannikiem Rady. Oczywiście istnieje też inny, niekonwencjonalny sposób, czyli zwykła kradzież. Z tak zdobytym Dzwonkiem również można dostać się do Turnieju, a osoba, której to identyfikator został skradziony ma prawo o ubieganie się o nowy, lecz jeśli się to nie powiedzie zostaje bezwarunkowo zdyskwalifikowana. Nikt nie wie, jakim sposobem można w takiej sytuacji skontaktować się z jednym z sędziów. Pozostaje liczenie na szczęśliwy traf i czekanie. Nawet najpotężniejsze duchy nie mają wpływu na złodziei.

Dzwonki zmieniały się wraz z czasem i wszechobecnym postępem. W obecnym Turnieju Szamanów Dzwonki Wyroczni mają postać nowoczesnego nadajnika radiowego o prostokątnym, opływowym kształcie i wbudowanym przejrzystym, dużym wyświetlaczem, ale nie zawsze tak było. Przed pięcioma, czy dziesięcioma wiekami, a także wcześniej, były to prawdziwe, ręcznie robione, dzwoneczki. Poruszały nimi duchy wiatru, ale teraz pozostała po nich tylko symboliczna nazwa. Każdy nadajnik jest inny i unikatowy dla każdego szamana. Duchy wraz z Radą w swej nieodgadnionej wszechwiedzy przewidują, jakie kolory powinny się na nim znajdować, aby pasowały do swych nowych właścicieli. Zostały starannie i profesjonalnie zaprojektowane. Mają bardzo estetyczny i funkcjonalny wygląd. Są urządzeniami niezwykle wytrzymałymi. Każdy uczestnik turnieju ma swój Dzwonek zawsze przy sobie, gdyż posiada on uchwyt umożliwiający umocowanie go na ręce lub pasek do zawieszenia na szyi, a że nikt ich nie ściąga są zapewne lekkie i praktyczne.

Dzięki niemu Wielka Rada ma stały kontakt z uczestnikami, może ich identyfikować, odkrywać położenie czy też przekazywać informacje, ale to tylko mała cząstka jego możliwości, gdyż tak naprawdę najwięcej funkcji odkrywa jego posiadacz. Pierwszą i najważniejszą zaletą Dzwonka jest właśnie, wspomniany, przekaz informacji pomiędzy Radą a szamanem. Każdy news dociera w błyskawicznym tempie. Najpowszechniejszymi z nich są wszelkie przydatne dane o kolejnych walkach, swoich lub drużyny. Można się dzięki niemu dowiedzieć gdzie, kiedy, i przede wszystkim, z kim będzie kolejna potyczka. Dzwonek odlicza czas do jej rozpoczęcia, a także po zakończeniu informuje indywidualnie każdego z walczących o wyniku. Za jego pośrednictwem można zadać Radzie dowolne pytanie, choć nie na każde otrzymać odpowiedź. Na przykład nie ma, co liczyć na uzyskanie wskazówki o położeniu Dobie Village, czy odległej walce, lub walkach innych przeciwników. Na wypadek pojawiania się powszechnych problemów natury technicznej przygotowano dział "Najczęściej Zadawane Pytania" gdzie umieszczono odpowiednie rozwiązania. Każdy szaman, biorący udział w Turnieju, ma dzięki swojemu Dzwonkowi Wyroczni wgląd do szczegółowo omówionych jego zasad, a także zasad walk. Istnieje nawet dział "Gry".

Dzwonki Wyroczni w znaczny sposób ułatwiają życie, choć mogą je też skomplikować. W razie zgubienia i niemożności otrzymania duplikatu lub, jak już dowiedzieliście się na początku, kradzieży, szaman jest skazany na dyskwalifikacje z Turnieju. Sam Turniej nie miałby praktycznie szans powodzenia bez tak znakomitego środka przekazu informacji. W końcu, chcąc, czy nie chcąc, są one nieodłącznym elementem każdego kolejnego Turnieju Szamanów, a że Wielka Rada od setek lat z nich nie zrezygnowała, a jedynie tylko unowocześniała, wydają się być w zupełnie uzasadniony sposób niezastąpione.


Duch Amidamaru
2 suki
owczarek niemiecki-suka-Elza
Rottweiler-suka-Sima
wszystkie akcesoria x2
obroża x2
kaganiec x2
smycz x2
plecaczek x2
opatrunek x2
wilk płeć męska Set
obroża x2
kaganiec x2
smycz x2
plecaczek x2
opatrunek x2
kot dobrego pochodzenia, płeć żeńska
wszystkie akcesoria x2
obroża x2
smycz x2
kuweta x2
tygrys dobrego rodu płeć męska Ozyrys
akcesoria x2
obroża x2
smycz x2
siodełko x2
Lew dobry płeć żeńska Saba
akcesoria x2
obroża x2
kaganiec x2
smycz x2
duży koń z dobrej rodziny i dobry gatunek płeć męska mustang
akcesoria x2
sprzęt do ujeżdżania x2
smycz x2
rzeczy aptekarskie
bandaże x10
leki x10
plastry x10
woda utleniona x10
gips x10
zastrzyki x10
    kasa: 10000000000000000000000
    bluzka: sukienka różowa
    buty: szpilki
    broń: Miecz Amidamaru,pistolet,dzwonek wyroczni,laptop
Ataki
Niebiańskie cięcie-50fr-
Dywanowy atak-25fr-
atak szybkiego tępa-50fr-
Cmentarne uderzenie-50fr-
Złoty cios-50-fr-
Góra Lodowa-40fr-
Sople Lodu-40fr-
Podwójne Medium-75fr-
Złoty Młot-40fr-
Uderzenie Aureoli-60fr-
Uderzenie Złotej błyskawicy-65fr-
Lodowy Sztylet-40fr-
Lawina-50fr-
Oversoul-60fr-
formy ducha
wielka kontrola ducha(x2siłę ataku)
podwójne medium(x4siłę ataku)
walki:
wygrane:
przegrane:
uczeń:darek_i_ania

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gowasg.pun.pl www.nightfallrpg.pun.pl www.td-zseis.pun.pl www.odk.pun.pl www.bakuganbattlebraweler.pun.pl